مدرس کوچینگ علی خویه
مدرسه فروش ایران، مدرس فروش ایران، معلم فروش ایران، استاد فروش ایران، مدرس فروش حرفه ای
مدرسه فروش ایران، مدرس فروش ایران، معلم فروش ایران، استاد فروش ایران، مدرس فروش حرفه ای
-
بهترین مشاور و مدرس بازاریابی و فروش ایران چه کسی است؟
5 روز قبل -
مصاحبه نشریه دنیای اقتصاد و انجمن پخش با استاد علی خویه
6 روز قبل -
مشاور با تجربه، مدرس با تجربه
6 روز قبل -
مشاور تولید، مشاور فروش، مشاور برند
آذر ۱۸, ۱۳۹۷ -
مشاور برند و تبلیغات، مدرس برند و فروش، برندسازی با فروش و ارتباط با مخاطب
آذر ۱۸, ۱۳۹۷ -
آموزش و مشاوره در شرکت های تولیدی خدماتی صنعتی، استاد علی خویه
آذر ۱۸, ۱۳۹۷ -
تست های مورد نیاز برای استخدام و گزینش، خود شناسی و شخصیت شناسی
آذر ۱۸, ۱۳۹۷ -
تدریس و سخنرانی در سمینار وصول مطالبات، آموزش وصول مطالبات، اصول و فنون مذاکره در وصول مطالبات و معوقات
مدرس و مشاور فروش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مذاکره مدرس فروش مشاور فروش مدرس بازاریابی مشاور بازاری
چرا مدرسه فروش ایران ؟ چرا آکادمی مذاکره ایران؟ چرا مدرسه بازاریابی و فروش ایران؟
استاد علی خویه
کاسب زاده بودن ایشان و سالها در دل بازار بودن و خوردن خاک بازاریابی و فروش، روش منحصر به فرد تدریس و آموزش فروش و بازاریابی به همراه مطالب بروز و مدرن در تمامی زمینه های مدیریت بازاریابی فروش و برند، مثالهای کاربردی و عارضه یابی و بررسی زیرساختی کسب و کارها، تجربه 19 ساله حرفه ای از کارشناسی تا مدیریت و تجربه فروش از دوران کودکی در فروشگاه پدرشان، از مزیتهای ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است. رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی، بازاربابی و فروش و رویکردی با حل مسئله و خلاقیت و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. استاد علی خویه در روش تدریس با مطالعه متد ها و روش های مختلف تدریس در حوزه مدیریت، فروش، بازاریابی، مدیریت، کوچینگ، مارکتینگ مذاکره CRM توانسته خلاقیت ها و نوآوری های لازم در تدریس داشته باشد و بتواند با اثربخشی لازم آموزش های خود را ارایه کند.
علی خویه مدرس مذاکره مدرس فروش مدرس بازاریابی و مدرس CRM و برند در سازمانهاست بیش از سه دهه تجربه حرفه ای ودر دل بازار بودن و 19 سال سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کار اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید
نکته ای که در تدریس مدیریت، بازاریابی، فروش، برند ، مذاکره و CRM مهم است و باید یادآور شد این است که کمک میکند تا تجارت و یا کسب و کار همراستا با بازار و مشتریان خود حرکت کند و اطمینان می دهد که استراتژی درستی را برای ادامه انتخاب می کند.مطالعات نشان می دهد که تجارت ها و کسب و کارهایی که از مشاور و مدرس با تجربه بهره می گیرند، بسیار از نظر سودآوری مالی و رضایتمندی مشتری موفق تر هستند و کمتر دچار زیان می گردند. با توجه به سرعت رشد تکنولوژی و سرعت تغییر وضعیت بازارها و به هم ریختن مرز های جغرافیایی در زمینه مارکتینگ فروش برند هنگامی که شرکت ها برنامه ریزی استراتژیک خود را با نگاهی به آینده سر و سامان می دهند و آن ها را اولویت بندی می کنند و مدرس و مربی و مشاور با تجربه انتخاب می کنند می توانند بر روی آینده خود کنترل داشته باشند.
بسیار مهم است که دست اندرکاران آموزش و مدیران شرکت ها درانتخاب مدرس و مشاور خود دقت کرده و فقط قیمت پایین مدرس را ملاک انتخاب قرار ندهند و قیمت و هزینه پایین آموزش را فدای کیفیت آموزش قرار ندهند.